onsdag 1. juni 2011

In another place

Om kun litt over to uker har jeg gjennomgått operasjonen som skal forandre hverdagen min. 
Ok, det hørtes snodig ut, men det er likevel sant. 20 dager and counting..
Og en annen gladnyhet; jeg klarer nå for tredje gang å bestå vg1! Jeg får karakterer i alle fag og kan kaste meg ut i vg2. Stor takk til Bjerke som har skjønt hva ordet tilrettelegging innebærer, og som er villig til å strekke seg litt lenger for å hjelpe enn hva andre skoler er. Mange skoler som har noe å lære av ledelsen på Bjekre, det skal de faktisk ha.
Jeg trives, mye takket være Yousef. Jeg har aldri møtt en person som viser så mye omsorg for personene rundt seg. Han har vært gjennom en del selv, og vet hvordan det er å ha det tøft innimellom. Vi er nok klassens Knoll & Tott plassert bakerst i klasserommet. :)








Ellers nærmer det seg sommerferie, men før det er det muligens en muntlig eksamen som skal gjennomføres, Trulsemann skal opereres, jeg skal intervjues og filmes til   informasjonsfilmen om Lmf (klassen er i ekstase fordi "kameramannen" skal filme fra en skoledag. Pirasant skulle visst ta på seg dress. Det viser i såfall en annen side av Bjerke..), foredrag skal holdes og jeg skal bli god på longboard. Plutselig var det skoleslutt og takk for oss.


Dagens sanganbefaling: Ellie Goulding - Lights


Klempådu:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar