søndag 19. juni 2011

On the road

Da er pappa og jeg på vei til Trondheim. Sitter med macen på fanget, og vi kjørte akkurat forbi en ensom ku. Mobilt bredbånd er tuffe saker. Har pakket med meg hele klesskapet, en gitar og filmer (takk, Ola♥) og en hel del stæsj som jeg egentlig ikke har oversikt over. Det eneste som ikke fikk bli med, var longboardet. Der sa min far stopp. Men på en annen side, hvis jeg klarer å rulle rundt på brettet der opp, da er det på tide å reise hjem. :)
Hvis vi svinger til venstre nå, kommer vi til Nordhue... Jeg aner ikke hvor vi er, men pappa mener han har kontroll. 
Hei og hopp, og jeg skal nå se på film^^
             
 
Stor klem til Andrea, Edvarda og Petter for verdens beste gave, og til resten av gjengen som var med på gjøre lørdagen til en superkoselig dag, takk


En ekstra klem til Edvarda som kom med tidenes beste kommentar: "Du er ikke lav.. Du er funsize!"
  =D


2 kommentarer:

  1. Lykke til tasse, jeg er mer enn du aaaner utrolig glad i deg<3

    SvarSlett
  2. Takk, kjære Roraa<3
    Evig glad i deg og gleder meg til du kommer på besøk så vi kan rocke Bartebyy^^

    SvarSlett