tirsdag 7. juni 2011

Rapture

To uker. Om nøyaktig fjorten dager har jeg et armbånd fra St. Olavs Hospital rundt hånden og har gjennomgått min største og siste operasjon. Min største og siste. Etter så mange år hvor nesten ingenting har gått som det skal og jeg har tilbrakt flere netter på sykehus enn hjemme, skal dette bli siste og beste. Sånn er det bare. Jeg er sliten og lei av sykehus. Jeg har gått glipp av så mye. Nå er det min tur til å ha muligheter som andre, og å kunne gjennomføre dem. :)


Denne bloggen kommer til å bli brukt mye mer gjennom denne prosessen enn de andre gangene. Rett og slett fordi jeg har lyst. Jeg blir den yngste i Norge som gjennomgår dette, har jeg blitt fortalt. Derfor vil jeg vise dette på min måte. Sykehus-foto-prosjekt, kanskje?


Dagens sanganbefaling: Caravan Palace - Dragons


Klempådu*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar